تیم والیبال آقایان بهزیستی البرز با درخششی خیره کننده قهرمان کشور شدند

امروز پنج شنبه ۹ آذر ماه ،تیم والیبال آقایان بهزیستی البرز در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال کارکنان بهزیستی سراسر کشور که از تاریخ ۲ آذر ماه در مجتمع شهید عظیمی بابلسر با شرکت ۲۰تیم و در ۴ گروه برگزار شده بود مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز،تیم والیبال آقایان بهزیستی البرز در مرحله نیمه نهایی با شکست تیم بهزیستی کشور و درفینال با شکست تیم استان مازندران با نتیجه ۳ بر ۱ برسکوی قهرمانی ایستادند.

به همین مناسبت وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز با ارسال پیام تبریک این قهرمانی را به سرو قامتان بهزیستی البرز تبریک گفت، در متن این پیام آمده است ؛

 افتخار آفرینی بی نظیر و غرورآفرین و کسب مقام قهرمانی بلندقامتان تیم والیبال بهزیستی استان البرز در مسابقات ورزشی کارکنان بهزیستی سراسر کشور موجبات شادی و سرور را برای کارکنان و مددجویان این اداره کل به همراه آورد.

به همین مناسبت اینجانب برخود لازم میدانم این موفقیت ارزنده را به همه بازیکنان، کادر فنی و مربیان تیم والیبال البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و سعادت همه این ورزشکاران سرافراز را از خداوند منّان خواستارم.
 

کد خبر 95712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد